عمه ننه

من خیلی خوشحالم که دختر نشدم ، بزرگترین دلیلشم اینه که احتمالا عمه چندتا برادزاده میشدم که هر غلطی می کردن ملت حوالش می دادن به اعضا و جوارح من.

بوی سیب ، بوی گلابی ، بوی موز

دوست من بشین تو خونت کتاب بخون ، باور کن ثوابش بیشتر ، حسین نیازی به عزاداری منو تو نداره ، اگه کسیم باید عزاداری کنه اونه ، به حال و روز منو و تو .

انتظار

یک پیاده روی خیس و میل به بی انتهایی این راه و پاهایی که میل به تند رفتن ندارد و فکری که می خواهی تا صبح آنرا در سرت نگاه داری و بپرورانی و هی از نو آن را بخوانی و هی بخوانی ، شاید تنها تکرار لذت بخش زندگیت باشد ، اینها می تواند نشانه چه باشد ؟

تویی که از ریسمان سیاه و سفید هم می ترسیدی ، شاید بترسی و شاید هم می ترسی . شاید انتظار بهترین حربه باشد ، که اگر نباشد مگر کاری دیگر هم می توان کرد .رابطه ای 20 به 1060 در میان است که بیستش برای توست و باقیش هم به دست روزگار شاید کمی ناجوانمردانه باشد ، ولی تا بوده همین بوده و هست ، اگر می خواهی بخواه و اگر نخواستی هم ...

جاسم و جنیفر

می خواستم یه جمله بذارم که "ای کاش .... "، ولی دیدم چرنده ، هر کاشی چرنده ، از هرچی بهانه اس حالم بهم می خوره ،من به این رسیدم که اگه جاسم از پائین ده علی آباد سفلی هم اگه بخواد می تونه سال بعد همین موقع رو تخت اتاق 201 هتل هیلتون لس انجلس بالای جنیفر لوپز باشه ، اگه بخواد میشه !

بپر

اگر می خواهی رشد کنی ، به درون دریاچه چالش ها شیرجه بزن 

خطای مخ

نمی دونم تجربش کردی یا نه ، ولی یه موقع هایی هست که آدم واقعا مخش میگوزه .

فیلتر گشایی یک خود سانسور سابق

به نظرم شنیع ترین کاری که یک دختر میتونه بکنه لب کاشتنه ، از نظر من این دختر با خفاش شب های تهران که 11 نفر رو کشت هیچ فرقی نداره .

البته دختری که سیگار میکشه رو اصلا نیاوردم چون بدون برگزاری هیچ دادگاهی اون مستحق سنگساره


پ ن :خیلی احمقانس ، ولی قول دادم که خودمو سانسور نکنم .